محمد جاسمیمحمد جاسمی، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

مثل هیچکس

دوستای کلاس اول سال 91-90

1392/5/29 1:19
نویسنده : مامان
727 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای کلاس اول مدرسه بسیج اقای جباربابایی ومدیر مدرسه اقای گل محمدی                                 مهدی فرهمند                           ماهان لطفی                               محمدامین خورانی                     مهدی حیدری قلعه                     مهدی جوهری                             امیرحسین بیگی         سجادیاسمی                           محمدجاسمی                              امیرحسین یاسمی                      مهدی علی بیگی                      حسام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علی
29 مرداد 92 1:38
یسلام یاد خاطره مدرسه را زنده کردی یک کتک خوری بودم زرنگ بودم چون دستام بیرون میکردن منم میگفتم یاد نداشتم که منم بیرون نگو که بیرون میرفتیم یک کتک دم دفتر میخوردیم یادش بیخیر


خوشحال شدم یاد گذشته رابراتون زنده کردم ولی کاش خاطرات یه قسمت بهتر براتون زنده میشد .
علی
29 مرداد 92 14:39
مگه چقدر غلط املای دارم دیشب خواستم سریع بنویسم برم دیگه اینجوری شد حالا خودمایم تو فهمیدی چی نوشتم من که خودم نفهمیدماوغلط هام درست کن که هرکس ببینه میمیره از خنده


راستش فکرکردم عمدی اینجوری نوشتید اخه شوشوی عزیزما بعضی وقتا ازاین کارا میکنه.حالاباشه واسه یادگاری .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل هیچکس می باشد