محمد جاسمیمحمد جاسمی، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

مثل هیچکس

روزهای خوب زندگی سه نفرمون ...

1392/5/29 13:54
نویسنده : مامان
748 بازدید
اشتراک گذاری

به ترتیب ماههای سال 15 فرودین سالگرد خواستگاری -17اردیبهشت سالگرد عروسی -4تیر تولد بابایی محمد81-27 تیر تولد وروجک مامان نازکم خواهی آمد؟-1مرداداسباب کشی به خونه خودخودمون-22مرداد تولد خود مامان محمد81-7شهریور سالگرد عقدکنان.  Wedding Animation _ dinamobomb ببین گل پسری همه مناسبتهای زندگیمون مال نیمه اول ساله یعنی زندگی ما با سرمای پاییزو زمستون کاری نداره ایشالا کانون خانوادمون همیشه گرم وصمیمی باقی بمونه وسرمای پاییز وزمستون هیچ وقت به زندگیمون سرک نکشه .ایشالا......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

رویا
29 مرداد 92 13:50
سلام همسایه از دوستی با شما خوشحالیم مامانم سلام می رسونه


سلام عزیزم خوشحال شدم بهمون سر زدید .
مامان آرشیدا
29 مرداد 92 13:59
سلام
انشاالله که همیشه شادی و خوشحالی باشه . ممنون از اینکه به ما سر زدید من لینکتون کردم . بازم بهمون سر بزنید .


مرسی خانمی ما هم شما رالینک کردیم از اشنایتون خوشبختم حتما بهتون سر میزنم .
مامان ملیکا و ملینا
29 مرداد 92 14:03
سلام مرسی که سر زدین من از دیروز 4 دفعه این وبلاگمو باز کردم ولی هر بار که میومدم توش می دیدم وبلاگم حذف شده!!!!!می ترسم الان اینم همین طور بشه شما بلدی راهنماییم کنی؟؟؟راستی لینکتون کردم


بعضی وقتا به خاطر گذاشتن ابزارهابه اشتباه در قسمت های دیگه اینطور میشه چندبار برای خودم پیش اومد هر بار سربه سرش گذاشتم خوب شد زیاد کد توی اسکریپ ها نذارید بیشتر از شکلکها استفاده کنید .
Mahsa
29 مرداد 92 14:18
سلام به آقا محمد و مامان مهربونش!
مهم نيس مناسبتا تو كدوم نيمه ي سال باشه،مهم اينه كه كانون خونواده هميشه با عشق هات هات باشه!
ايشالا سرماي زمستون هيچوقت به زندگي هيچكي سرك نكشه
روزتون بخير


مرسی عزیزم ازاین همه لطف ولی فکر نمیکنید بهتر باشه ادرس بزارید .
مامان آنیتا
29 مرداد 92 14:40
همشون مبارک باشه ایشالا که همیشه کنار هم خوشبخت باشید


مرسی خانمی امیدوارم شما هم همیشه سعادتمند باشید .
مامان ملیکا و ملینا
29 مرداد 92 15:57
سلام عزیزم نمی دونم چرا الان وبم اینجوری شده نمی تونم برم بخش مدیریت وبلاگم نمی دونم که آیا اونو کسی هک کرده یا نه فقط نمیشه رفت تو بخش مدیریت وبلاگ دارم دیووونه میشم از دیروز یا وبلاگام حذف میشن یا نمی تونم برم تو بخش مدیریت وبلاگم الانم به بخش مدیریت وبلاگم اصلا دسترسی ندارم دیگه هم حوصله ندارم دوباره اونارو توی یه وبلاگ دیگه وارد کنم اگه میشه کمکم کنین

بهترین کار اینه که اول هرچی تنظیمات خودتون اضافه کردید کامل حذف کنید شایدم هنک کرده میتونید پسورد ش رابرام بفرستید شاید یه کاریش کردم بعددوباره عوضش کنید .

الان که رفتم توی وب تون کامله وهیچی حذف نشده



Mahsa
29 مرداد 92 19:38
خاله جون من وب ندارم كه آدرس بذارم ،اگه داشتم خودم باكمال ميل ميذاشتم.
راستش من ني نيارو خيييييلي دوس دارم واسه همينم ب وبلاگشون سر ميزنم! محمد كوچولوي شما و پسرعموي نازنينش خيلي به دلم نشستن و همين منو وقتي پاي كامپيوتر ميشينم ميكشونه اينجا!



مرسی گلم نظر لطفته.
مامان محمدطاها
30 مرداد 92 0:08
انشالا همش به شادی

خصوصی پلیز


مرسی خاله
علی
30 مرداد 92 1:13
سلام لینک شدید موفق باشید


مرسی نظر لطفتونه .خوشحال شدیم .
رویا
30 مرداد 92 3:20
سلام لینکتون کردم
ممنون اازلطفتون.


مامان پارسا و پرهام
2 شهریور 92 3:44
ایشالا زندگیتون همیشه رو غلطک شادی حرکت کنه و همیشه با هم بمونید


مرسی ایشالا همه زندگیها سر انجام خوبی داشته باشه .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل هیچکس می باشد