محمد جاسمیمحمد جاسمی، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

مثل هیچکس

بی پولی مصلحتی بابا ....

1392/6/5 14:01
نویسنده : مامان
941 بازدید
اشتراک گذاری

پس فردا ٧شهریور سالگرد ازدواج مامان وباباست بابا امروز که یه سر اومد خونه یه سکه برام هدیه خریده بود خیلی غافلگیر شدم اخه چند روز پیش میگفت کمی پول قرض بهم بده الان بهش گفتم توکه گفتی پول ندارم یهو چی شد گفت اینو گفتم رد گم کنی تا خیال کنی پول ندارم واست هدیه بخرم تا سورپرایزت کنم .واقعا که ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سارا مامان ملیسا
5 شهریور 92 14:09
مبارک باشه ایشالله سالیان سال در کنار همسر و خانوادتون به خوشی زندگی کنید


مرسی خاله ایشالا همه زوجها کنار هم سعادتمند باشن .
امیر محمد کوچولو
5 شهریور 92 14:16
سلام... ممنون که به وبلاگ گل پسر ما سر زدین...
راستی چرا از آقا محمد عکس نمیذارین...؟!


خانمی عکس زیاد گذاشتیم صفحات اوله.
مامان سمیه پارسا جون
6 شهریور 92 0:42
سلام گلم مرسی از لطفی که به من و پارسا داشتید.
سالگرد ازدواج شما دو عزیز هم مبارک باشه امیدوارم سالیان سال در کنار هم به خوشی زندگی کنید.
من شما رو لینک کردم اگر دوست داشتید شما هم لینک کنید.
مرسی گلم...


مرسی از اینکه لینک کردید ولی خانمی شما که ادرس نذاشتید چطوری لینک کنیم .
مامان آنیتا
6 شهریور 92 1:12
مبارک باشه ایشالا که سالیان سال کنار هم زندگی خوب و خوشی داشته باشید.ای ول چه سورپرایز خوبی




بله واقعا .اصلافکرش روهم نمیکردم .


خاله فریبا
7 شهریور 92 23:33
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه ان شاالله 100 سال شاد و خرم در کنار همدیگه زندگی آرومی داشته باشین


مرسی گلم .اروزی ما سعادت وخوشبختی همه زوج هاست .
مامان بهداد
10 شهریور 92 9:46
با کلی تاخیر.
خانومی تولدت مبارک.
ان شا ا... که در کنار همسر و فرزند عزیزت سالهای سال به خوبی و خوشی و عشق و آرامش زندگی کنید.


مرسی خانمی .ایشالا همه عزیزان کنار همسر وفرزندانشون خوش وخرم باشن .
مهسا
21 مهر 92 20:59
نازی

چه همسر مهربونی.

ایشالا همیشه کنار خانوادهشاد باشید.




ممنون ایشالا شما هم کنار همسرتون جون وجون تر بشید (کنایه از به پای هم پیر بشید)


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل هیچکس می باشد