محمد جاسمیمحمد جاسمی، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

مثل هیچکس

ادمهای ساده را دوست دارم.

1392/8/1 21:31
نویسنده : مامان
385 بازدید
اشتراک گذاری

این کامنت زیبا رو یکی از دوستان خوبمون به اسم  مهسا جون که همیشه به ما لطف دارن در خصوص پست پایین برامون گذاشتن،  منم دیدم خیلی زیبا نوشتن گفتم بزارم توی صفحه اصلی . عزیزم دوست داریم ممنون که بهمون لطف میکنید .

آدم های ساده را دوست دارم، همان ها که بدی هیچکس را باور ندارند…
همان ها که برای همه لبخند دارند.
همان ها که همیشه هستند،برای همه هستند،
آدم های ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت ها تماشا کرد،عمرشان کوتاه است!
بس که هرکسی از راه میرسد یا ازشان سوءاستفاده میکند یا زمینشان میزند.
یا درس ساده نبودن بهشان میدهند.
آدم های ساده را دوست دارم،
آنان که بوی ناب "آدمی" میدهند!…

ای رفیق روزهای گرم و سرد
سادگی هایم به سویم بازگرد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مهسا
1 آبان 92 18:28
واقعا قشنگ بود.
آدمهای ساده را دوست دارم...


کیه که سادگی رو دوست نداشته باشه .
مامان حمیدرضا
2 آبان 92 19:46
چه زیباست
مامان حمیدرضا
2 آبان 92 19:48
یه چند مدتیه لگنم درد میکنه نمیتونم بشینم خسته شدم از بس خوابیدم


ایشالا زودتر فارق بشی تاقبراق وسرحال بیای پای نت .
زهره(مامان فاطمه)
3 آبان 92 3:31
انان که بوی ناب آدمی میدهند ومن شک ندارم که تو یکی از آنهایی




وای عزیزم خیلی خیلی لطف داری.


Mahsa
3 آبان 92 14:57
ناقابل بود خاله جون
خوشحالم که خوشتون اومده


عزیزم از شما به ما رسیده بازم ممنون به خاطر متن زیباتون .
مامان گلشيد
4 آبان 92 7:51
خصوصي


مامان آوش
4 آبان 92 8:05
عالی بود عزیزم


ممنون که بازم اومدید پیشمون .
مامان لنا
4 آبان 92 8:50
خیلی قشنگ بود عزیزم.
کاش هیچ کس از سادگی کسی سوءاستفاده نکنه.

کاش ......
مامان آلما
4 آبان 92 9:40
زیبا بود و به دل نشست


قربون اون دلتون برم من .
ﮐﻨﺠﺪ ﻣﺎﻣﺎﻥ
5 آبان 92 0:12
ﺯﯾﺒﺎ ﺑﻮﺩ


نظر لطفتونه
مامان سمانه
5 آبان 92 15:07
تنهایی یک درختم/ و جز این‌ام هنری نیست/ که آشیان تو باشم!/ احمد شاملو[hr


عزیزم ممنون که بهمون سر میزنی .
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 آبان 92 18:03
عزیزم خیلی قشنگه خیلی
منو داغون کرد اما بازم دوسش دارم
میشه برام بفرستیش تا منم داشته باشمش مرسی


عزیزم چرا که نه چشم حتما میفرستمش.
مامان آوش
6 آبان 92 11:30
ادمهایی که هیچ وقت بزرگ نمی شوند نه اینکه بزرگ نمی شوند آدم بزرگ نمی شوند همیشه کودکی می کنند. چقدر دوستشان دارم


باهم تفاهم داریم توی این مورد .
مامان زینب
7 آبان 92 14:31
سلام خواهش می کنم بیا آخرین پستم را ببین .


عزیزم اومدم وهمه رو هم خوندم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل هیچکس می باشد