محمد جاسمیمحمد جاسمی، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

مثل هیچکس

اولین جرقه وبلاگ سازی

1392/5/9 2:50
نویسنده : مامان
200 بازدید
اشتراک گذاری

 یه شب که از بیخوابی به دنیای مجازی پناه اوردم به خیلی از سایتا سر زدم اما وقتی وبلاگ ملیسا هدیه اسمونی راباز کردم بادنیای جدیدی اشنا شدم به اسم نی نی وبلاگ .وتصمیم گرفتم هر چه زودتر برات یه وبلاگ درست کنم هر چند تا حالا هم خیلی دیر شده بود چون بعضی ها از همون روزی که احساس می کردن مامان شدن وبلاگ درست کرده بودن ومن چقدر دیر به فکر افتاده بودم اما به قول معروف ماهی راهر وقت ازاب بگیری تازه ست .اول اسم وبلاگ را مارمولک بابا گذاشتم اخه هر بار بابا بااین اسم صدات میکنه خیلی کیف میکنی اما بعضی از دوستان که نمیدونستن این به خاطر علاقه بیش ازحد بابا به توست خیلی انتقاد کردن وفکر کنم سوتفاهم شد برای بعضی از دوستان ویه عالمه فلسفه بافتن گه منم تصمیم گرفتم اسمش را عوض کنم به مثل هیچکس .امیدوارم خوشتون بیاد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل هیچکس می باشد