محمد جاسمیمحمد جاسمی، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

مثل هیچکس

تولد مامانم

1392/5/22 13:22
نویسنده : مامان
260 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 22مردادتولد مامانمه  من اولین کسی بودم که به مامانم تولدش را تبریک گفتم مامانم خیلی خوشحال شدکه من یادم بود .تازه  از تولد خودم که 27 تیر بود تا حالا 80 هزار پس انداز کردم خیلی سخت بود اخه چند هفته میشه که چیز زیادی نخریدم ولی ارزشش را داره چون میخوام یه کادو خوب برای مامانم بخرم قول دادم دیگه کمتر اذیت مامانم بکنم .اینا را هم به کمک مامانم نوشتم اخه اولین باره که تایپ میکنم . مامان جون دوست دارم خیلی زیاد الهی که خوشتون بیاد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام
22 مرداد 92 17:48
خوشحال میشم
خاله فریبا
23 مرداد 92 2:04
سلام. حال و احوالتون خوبه؟
تولدتون مبارک باشه
اسم محمد جون رو به مثل هیچکس تغییر دادم.
بازم ما سر بزنین.


مرسی خاله ازاین که دوباره بهمون سرزدید عمری باشه جبران کنیم .
سمانه مامان هما
23 مرداد 92 19:03
تولدتون مبارک مامان محمد انشاا.. صد ساله شین




مرسی خاله که بهمون سرزدید .


مامان آوش
23 مرداد 92 19:04
تولد مامان مهربونت مبارک عزیزم

خوش به حال مامانی که یه پسر گلی مثل تو داره

راستی وبلاگت را هم به لیست دوستای آوش اضافه کردم عزیزم

مرسی خاله جون لطف کردیدماراقابل دونستید ایشالله دوستای خوبی برای هم باشیم .

Mahsa
24 مرداد 92 13:37
سلام خاله جون!

تولدتون مبارك،ايشالا سايتون هميشه بالا سر گل پسرتون باشه.مامان محمد كوچولو؟

ميشه از اون يكي محمدم عكس بذارين؟ پسرعموي پسرتونو ميگم.

قبلا ازش عكس گذاشتين،بزنم به تخته خيلي نازو بانمكه.

خدا نگهدار جفتشون باشه، آمين

مرسی که همیشه ما را شرمنده میکنید وبهمون سر میزنید البنه که میشه ولی چون خیلی شیطونه زیاد اروم وقرار نداره که یه جا وایسه تا یه عکس درست وحسابی ازش بگیرم حتمااین دفعه تلاش میکنم .

ماجون
12 اسفند 92 10:13
به ما هم سر بزن
مامان
پاسخ
چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل هیچکس می باشد