محمد جاسمیمحمد جاسمی، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

مثل هیچکس

ادمهایی هستند.....

1392/5/24 10:29
نویسنده : مامان
194 بازدید
اشتراک گذاری

آدم هایی هستند که ...
وقتی شادی کنارت نیستند ، چون حسودند ...
وقتی غمگینی در آغوشت نمی گیرند ، چون خوشحالند ...
وقتی مشکل داری به ظاهر همدردند اما در واقع بی خیال تو هستند...
اما ...وقتی مشکل دارند با تو خیلی مهربونند ...

اینها "بدبخت ترین" انسانهای روی زمینند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاطفه مامان الای
24 مرداد 92 18:01
دوست گلم اصلا اینطور نیست زود قضاوت کردین

من از شما آدرش نداشتم

گاهی یا آدرس نمیزارن دوستان وگاهی ادرس ایراد داره نمیشه

پس الان چطوری اومدم

پسرتو ن هم که نازه الهی خدا حفظش کنه لینکتون میکنم

باشه دوست عزیز من بازم شمارا لینک کردم امیدوارم مقدمه دوستی باشه .

عاطفه مامان الای
24 مرداد 92 18:03
این پست در مودر چند تا از نزدیکان من صدق میکنه

لعنت خدا بر این گونه انسانها

نباشن بهتر از اینه که باشن

اینجور آدما ضرر دارن

خانمی به نظرم اینجور ادما اصلا ارزش اینکه بهشون فکر کنیدواعصاب خودتون را خراب کنید نداره بی خیالی راطی کن دنیا دو روزه

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل هیچکس می باشد