محمد جاسمیمحمد جاسمی، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

مثل هیچکس

یادش بخیر

1392/5/27 22:14
نویسنده : مامان
714 بازدید
اشتراک گذاری

پیش دبستانی بودی وباسرویس میرفتی شیفت چرخشی بودی یه روز از مدرسه برگشتی کیفت همرات نبود ازت پرسیدم محممد کیفت کو زدی زیرگریه وگفتی نمی دونم منم زنگ زدم سرایدارمرکزتون  گفت توکلاس جا گذاشته من موندم اخه چطور نفهمیدی باکیف رفتی وبدون کیف برگشتی.شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آوش
27 مرداد 92 12:20
بچه ها هر لحظه شون خاطره است


خاطره ای که دیگه هیچوقت تکرار نمیشه
Mahsa
27 مرداد 92 12:25
اينو كه خوندم ياد خودم افتادم!
خاله جون تعجب نكنيد باز داداش محمد پيش دبستاني بوده يه چيزي!
من همين سال تحصيلي گذشته بعد از اينكه زنگ خورد چادرمو سرم كردمو تا دم در مدرسمون بدون كيف اومدم
يكي از دوستام كه ديده بود كيفمو فراموش كردم نفس نفس زنان بهم رسيد و كيفمو داد! من اصلا يادم نبود كيفمو جا گذاشتم
خلاصه... اين تازه يه نمونه از حواس پرتيامه!
بله ديگه... يه همچين دختر نازنينيم من


قربون دختر حواس جمع .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل هیچکس می باشد