محمد جاسمیمحمد جاسمی، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

مثل هیچکس

لالالالا...

1392/6/6 11:47
نویسنده : مامان
497 بازدید
اشتراک گذاری

لالالالا، گلم بودی.

 

عزیز و مونسم بودی.

 

برو لولوی صحرایی.

 

از این بچه م چه می خوایی؟

 

لالالالا گل نسرین

 

بیرون رفتین، درو بستین

 

منو بردین به هندستون

 

شوهر دادین به کردستون.

 

بیارین تشت و آفتابه

 

بشورین روی شهزاده.

 

که شهزاده خدا داده

 

لالالالا، گل چایی

 

لولو! از من چه می خوایی؟

 

که این بچه پدر داره

 

که خنجر بر کمر داره. 

 

لالالالا گل پونه بابات رفته در خونه

 

لالالالا گلم باشي هميشه در برم باشي

 

لالالالا گل آلو درخت سيب و زرد آلو

 

لالالالا گلي دارم به گاچو بلبلي دارم

 

لالالالا گل خشخاش بابات رفته خدا همراش

 

لالالالا گل زيره بابات دستاش به زنجيره

 

لالالالا گلم لالا بخواب اي بلبلم لالا

 

لالالالا گل لاله دوست داریم من وعمه

 

لالالالا گل دشتي همه رفتن تو برگشتي

 

خداوندا تو پيرش كن خط قرآن نصيبش كن

 

لالالالاگلم باشي بزرگ شي همدمم باشي

 

كلام الله تو پيرش كن زيارتها نصيبش كن

 

لالالالاگل زردم نبينم داغ فرزندم

 

خداوندا تو ستاري همه خوابن تو بيداري

 

به حق خواب و بيداري عزيز م را نگه داري

 

لالالالاگل خشخاش بابات رفته خدا همراش

 

بابات رفته به هل چيني، بياره قند و دارچينی

         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حمید رضا
3 شهریور 92 14:57
سلام ممنون گلم از تبریکتون .....من شمارو به اسم حمید جون ثبت کردم .چه لالایی قشنگیه شما خیلییی مامان بااحساسی هستید......

مامانا همیشه از این جور لالایی ها بر ای بچه هاشون میخونن که این یکیشونه .
مامانی
3 شهریور 92 16:03
ممنونم که به ما سرزدی. با افتخار لینک شدی.
باز هم به ما سر بزن


مرسی ما هم در اسرع وقت شما را لینک میکنیم .
مامان منصوره
4 شهریور 92 11:53
سلام وبلاگ قشنگی داری
لینک محمد رو گذاشتم تو وب علی


مرسی خاله ما هم شما را لینک میکنیم .
مهدیه مامان النا
6 شهریور 92 11:19
سلام عزیزم ممنون که منو لینک کردی من بلد نیستم کسیو لینک کنم ممکنه بهم یاد بدی چقدر وبلاگت قشنگه آفرین به این سلیقه


حتما میام بهتون یاد میدم خانمی .شما لطف دارید
مهدیه مامان النا
6 شهریور 92 11:21
سلام ممنون که به ما سر زدی من بلد نیستم لینک کنم میشه بهم یاد بدی


چرا که نه خوشحال میشم. اگه کمکی ازدستم بر بیاد دریغ نمیکنم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل هیچکس می باشد