محمد جاسمیمحمد جاسمی، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه سن داره
مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

مثل هیچکس

حاصل عشق ....

1392/7/14 16:06
نویسنده : مامان
370 بازدید
اشتراک گذاری

دو زن بودند که همدیگر را نمی شناختند

یکی که به یاد نداری و دیگری که مادر می نامی

با دو حیات متفاوت ، که شکل گرفتند تا تو جان گیری

یکی ستاره راهنمای تو شد و دیگری خورشیدت

اولی به تو حیات داد و دومی زندگی اموخت

یکی به تو ملیت داد و دیگری برایت اسم برگزید

یکی به تو استعداد داد و دیگری هدف

یکی به تو احساس داد و دیگری ترسهایت را التیام بخشید

یکی اولین تبسم شیرین تو را دید و دیگری اشکت را پاک کرد

یکی برایت خانه ای جستجو کرد که برای خود هرگز فراهم نشده بود و دیگری در اشتیاق فرزندی دعا کرد و دعایش مستجاب شد

اکنون تو با اشکهایت از من می پرسی

سئوالی که قدمت دیرینه دارد و پاسخش هنوز یافت نشده است

وراثت یا محیط ، تو حاصل کدامی؟

هیچکدام عزیزم. هیچکدام . فقط حاصل دو عشق متفاوتی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آوش
8 مهر 92 8:34
سلام دوستم ، صبحت به خیر . مطلبهات همیشه جالبا" اما......
من معتقدم این وبلاگها متعلق به بچه هامونه واسه همینم خود من فقط و فقط شیرینکاریها ، خرابکاریها ی پسرم رو می نویسم .


راستش این مطالب براشون خوبه شاید الان معنیش را ندونن ولی به نظر برای وقتی که ما نباشیم مفیده .ومن برای اون روزاش مینویسم .نه الان
omid
8 مهر 92 9:56
با سلام جهت تبدیل وبلاگ به سایت با ارزانترین قیمت به آدرس ذیل مراجعه کنید. با تشکر www.mahsale.ir
خاله فریبا
8 مهر 92 21:54
بسیار زیبا بود


مرسی اومدید .
مامان نگار
9 مهر 92 8:53
بسیار جالب بود
و ممنون بخاطر حمایتتون از تصمیم ما


امیدوارم موفق باشید .
مامان معین
9 مهر 92 10:14
سلام . باز هم 1 مطلب عالی از شما . خاله جون دیگه خبری از ما نمی گیری ؟


همین الان میام
مامان معین
9 مهر 92 10:15
خرداد تا شهریور اردبیل دیدنی و آب و هواشم خوب . انشااله تشریف بیارین ما هم در خدمتیم


خیلی دوست دارم بیام حالا تا قسمت چی باشه
مامان زهرا
9 مهر 92 11:02
چه متن قشنگی
راستی قالب جدید مبارکه


مرسی عزیزم
مامان دنی گلی
9 مهر 92 23:23
خیلی عالی بود...........


بازم ادرس یادتون رفت
(زهره)مامان فاطمه
10 مهر 92 9:51
عاااااااااااااااااالی بود
مامان اهورا
11 مهر 92 13:52
زیبا ،مثل همیشه!!!!!!


نظر لطفتونه .
مامان بهداد
12 مهر 92 17:12
سلام.
مادر بودن تنها شغلی هست که بازنشستگی نداره و حقوق و مستمری اون تنها اندکی عشق از سوی فرزندانمون هست.
مادر جون خسته نباشی.


مرسی مامان خوب شما همیشه به ما انرژی مثبت میدید شما هم خسته نباشید .
باران مامان عرفان
14 مهر 92 1:47
سلام هیچکس جووووووووووونم
مطالبتون همیشه زیباست


قابل شما را نداره .
پریسا مامان کیان
14 مهر 92 7:48
سلااااااااااااام. خوبین؟ بخدا هیچ نظری از شما واسه من نمیومد. اتفاقا منتظرتون بودم. به حضورتون عادت کرده بودم. منم واسه این مطلبتون کامنت گذاشتم. فکر میکردم سرتون شلوغه که نمیاین پیش ما. از داشتن دوستی مثل شما خیلی خوشحالیم. راستی جدیدا دوستای دیگه وبلاگیم هم واسم کامنت نمیذارن. شاید قسمت نظرات من مشکل پیدا کرده؟؟؟؟؟؟؟؟//


نه عزیزم من همیشه به شما دسر میزنم وحضورم را با گذاشتن کامنت اعلام میکنم این دفعه برای تولد مامان پریبا و الکی سخت میگیریم گذاشتم ولی نمیدونم چرا ثبت نشده .
مامان دنی گلی
15 مهر 92 23:36
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من همیشه آدرس مینویسم


نمیدونم. فقط اینبار ادرس گذاشتید برای ما
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 مهر 92 1:02
جالب بود عزیزم


ممنون
مهسا
21 مهر 92 20:57
خیلی قشنگ بود.


مرسی که بازم اومدید پیشمون .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل هیچکس می باشد