محمد جاسمیمحمد جاسمی، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

مثل هیچکس

یادش بخیر...

1392/7/14 15:53
نویسنده : مامان
520 بازدید
اشتراک گذاری

خانه های قدیمی را دوست دارم
چایی همیشه دم است
روی سماور
توی قوری
در خانه همیشه باز است
مهمانی ها دلیل و برهان نمی خواهد
غذاها ساده و خانگی است
بویش نیازی به هود ندارد
عطرش تا هفت خانه می رود
کسی نان خشکه ندارد
نان برکت سفره است
مهمان ناخوانده آب خورشت را زیاد می کند
دلخوری ها مشاوره نمی خواهد
دوستی ها حساب و کتاب ندارد
سلام ها اینقدر معنا ندارد
سلام گرگی وجود ندارد
افسردگی بیماری نایابی است ...

خانه های قدیمی را دوست دارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

لی لی مامی آرشیدا
14 مهر 92 14:44
دقیقامنم عاشقشونم ولی دیگه پیدانمیشه


کاش ...
(زهره)مامان فاطمه
14 مهر 92 15:17
خاله فریبا
15 مهر 92 19:02
سلام. خوب هستید؟؟
واقعا متاسفم که کم کم سر می زنم ولی همیشه به یاد دوستای خوبم هستم
خیلی زیبا نوشتین من که دلم یه همچین فضایی رو خواست. مخصوصا اون چای همیشه آماده رو
بالاخره همه یه جور گرفتارن ومابه همین سرزدن ها هم دلخوشیم ممنون که همیشه به مالطف دارید .
شيرين مامان شادلين
15 مهر 92 20:10
سلام واقعا دلم هواي خونه هاي قديمي رو كرد جالب بود


کاش بازم از اون خونه ها بود وجاشون را به اپارتمان نمی دادن .
مامان آوش
16 مهر 92 8:56
روز کوک به قند عسلم مبارک


ممنون که به یادمون بودید .
مامان معین
16 مهر 92 9:33
ممنون محمد جان روز کودک بر شما پسر چشم آبی خوشگلم مبارک


مرسی دوست عزیزم
پریسا مامان کیان
16 مهر 92 19:27
یاد روزای بچگیم افتادم. یادش بخیر. متاسفانه مامان بزرگا هم این روزا آپارتمان نشین شدن. مرسی از مطلب قشنگتون


کاش میشد زندگی را مرور کنیم .
مامان بهداد
18 مهر 92 9:50
آخ گفتی!
گل گفتی...
حسش می کنم .
چقدر دور شدیم...
متاسفانه...

بله خیلی دور شدیم .....
مامان پرنیا
22 مهر 92 22:11
آه ه ه ه ه یادش بخیر حیف که دیگه برنمی گرده


دوران خودمون یه چیز دیگه بود .که هنوز یادش تو خاطر همه هست .
زندگی
26 مهر 92 10:49
وااااااااااااای چقدر به دلم نشست منم برد به اون قدیما به خونه مامان بزرگم
خوشحالم که این حس بهتون منتقل شد .


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل هیچکس می باشد