محمد جاسمیمحمد جاسمی، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

مثل هیچکس

دعای خیر مادر

1392/8/1 12:12
نویسنده : مامان
981 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان برات بهترین خوبی ها رو ارزو میکنم نه خوشی ها رو ،خوشی اونه که تو میخوای و خوبی اونکه خدا میخواد .

Gifs Animés anges 117خدایا هرچند تو تکراری ترین حضور زندگیمون هستی ،اما به آغوشت از آن سوی فاصله ها خو گرفتیم ،پس تنهایمان مگذار . آمییییین .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
1 آبان 92 4:29
بلاخره اپیدم


همین الان میام .
مامان آلما
1 آبان 92 8:21
الهــــــــــــــــــی آمیــــــــــــــــــــــــــــــــن
پریسا مامان کیان
1 آبان 92 11:18
بهترینها رو برات آرزومندم محمد جون


ممنون خاله مهربون همچنین برای کیان جون
Mahsa
1 آبان 92 13:29
اعتراف میکنم
وقتی بچه بودم فک میکردم ماکارونی رو هم مثل برنج میکارن..
اونجوری نگاه نکنین دیگه!!!!!!
بچه بودم
الان میدونم که درخت داره


عزیزم زیاد فکر نکن به مغزت فشار میاد.
Mahsa
1 آبان 92 13:37
خداوندا!


انتهای دریا را برکه ها نمیفهمند؛


پس ببخش اگر گاهی ٰ گم میکنم نشانیت را...



عزیزم چه زیبا نوشتی ممنون .



مامان معین
1 آبان 92 14:13
عید شما هم مبارک خیلی ببخشین این روزها واقعا سرم شلوغه نشد حالتون و بپرسم


ممنون عزیزم میدونم مشغله زیاد دارین به همین کامنتها هم دلخوشیم .
مامان حمیدرضا
1 آبان 92 14:40
آ مین


دیشب نیومدید نی نی گپ عزیزم ؟
مهسا
1 آبان 92 14:40
وقتی بچه بودمموهای عروسکم رو با قیچی کوتاه کردم...داغون شد.
فکر می کردم بلند می سهاما هیچ وقت بلند نشدالان هم نگهش داشتم.


عزیزم باورت میشه منم از این کارا زیاد میکردم مثلا چادرم روسورازخ میکردم اندازه دستم ومثل چادر عربی درستش میکردم واقعا یادش بخیر خیلی زود گذشت .
زهره(مامان فاطمه)
3 آبان 92 3:25
ایشااله هر چی خوبی وخوشی برای همه بچه ها ومحمد عزیزم پیش بیاد.عیدتون مبارک مامانی نیستی خوابالوووووووووو شبها زود میخوابی




مگه بده گفتم روز تعطیلی بری به خونوادت برسی.


مامان لنا
4 آبان 92 8:53
آرزومند همه ی همه ی آرزوهاتم محمد جون


ماهم برای لنا جون همه خوبیها رو دعا میکنیم .
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 آبان 92 18:03
قالب نو مبارک


کار محمده هر روز عوض میکنه مثل خودم عاشق تنوعه.
مامان بهداد
5 آبان 92 22:00
بهترین ها رو براتون آرزو می کنم برای شما و خانواده تون.


ممنون عزیزم شما همیشه به ما لطف دارین .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل هیچکس می باشد