محمد جاسمیمحمد جاسمی، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مثل هیچکس

همایش شیرخوارگان حسینی

1392/8/21 16:11
نویسنده : مامان
905 بازدید
اشتراک گذاری

به کعبه گفتم :تو از خاکی منم خاک،

                              چرا باید دور تو بگردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                                                                  ندا آمد تو با پا آمدی،باید بگردی،

                                                                                                      برو با دل بیا تا من بگردم .

 

 

همایش شیر خوارگان برخلاف بقیه شهرها که روز جمعه بود  به علت بارندگی شدید روز یکشنبه 19آبان درسالن ورزشی پیامبر اعظم از ساعت  2ونیم تا 4ونیم برگزارشد واونجا هم دوستت مهدی حسینی رو پیدا کردی ولی چون مراسم بیش از حد شلوغ بودوبعضی از خانمها هم اجازه ندادن ومنم نتونستم بیشتر ازت عکس بگیرم این دو عکس هم  مال لحظه ورود به سالن بودوخواستم پایان مراسم ازت عکس بگیرم که  بابا بیرون منتظر بود ونشددیگه  .

 

                   تونه از زنگی ،نه از رومی حسین

                                                               چهارده قرن است مظلومی حسین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان پارسا
21 آبان 92 12:11
از غافلان محرم مرا جدا كنيد كم كم پروانه هاي روز دهم را صدا كنيد چيزي دگر به شهادت مولا نمانده است به مجلس حسين كه ميرويد ما هم دعا كنيد
مامان
پاسخ
التماس دعا
مامان محمدحسین
21 آبان 92 12:34
قبول باشه عزیزم...
مامان
پاسخ
ممنون التماس دعا
مامان
21 آبان 92 13:06
عزیزم انشاا... حاجتون روا بشه. با افتخار لینکتون کردم.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین. فکر کنم داره براورده میشه منم با افتخار شما رو لینک میکنم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی باشیم .
مائده
21 آبان 92 13:47
سلام دوست گلم با اجازتون لینک کردم ایشالله امام حسین همیشه پشت و پناه پسرتون باشه واسه منم خیلی دعا کنید
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم ولی کاش ادرس میزاشتید تا ما هم بیایم پیشتون .
مائده
21 آبان 92 14:13
http://pranses-tanha.niniweblog.com/گلم اینم ادرسم خوشحال میشم بیای و نظر بزاری
مامان
پاسخ
چشم عزیزم حتما میام .
پریسا مامان کیان
21 آبان 92 17:07
انشالله امام حسین نگهدار محمدمون باشه. آمین
مامان
پاسخ
امام حسین رو به شیرخواره کربلا قسم میدم نگهدار همه بچه ها وهمچنین کیان جون ومحمدم باشه .
مامان لنا
21 آبان 92 21:23
التماس دعا
مامان
پاسخ
محتاجیم به دعا
مامان آنیتا
21 آبان 92 22:46
قبول باشه.من که نتونستم آنیتارو ببرم.انشاالله سال دیگه
مامان
پاسخ
ایشالا که سال دیگه حتما قسمت بشه انی جون رو ببرید .
باران مامان عرفان
22 آبان 92 0:12
سلام عزیزم محمد جان خوبه؟ببخشید زود تر نتونستم بیام چه عکس تاثیر گذاری گریم گرفت
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی کم پیداشدید نگرانتون شدم .
مهسا
22 آبان 92 17:34
قبول باشه عزیزم.
مامان
پاسخ
ایشالا خدا قبول کنه
مامان اهورا(نرگس)
24 آبان 92 9:32
قبول باشه گلم...امام حسین نگهدارت.
مامان
پاسخ
ممنون .فامام حسین نگهدار همه بچه هامون باشه .
madarkhanomi
24 آبان 92 15:54
قبول باشه دوست عزیز
مامان
پاسخ
ایشالا خدا قبول کنه .
(زهره)مامان فاطمه
25 آبان 92 9:07
قبول باشه عزیزم ماشااله به محمد جون بیا مامانی پست جدید دارم
مامان
پاسخ
صبح اول وقت اومدم هنوز خبری نبود الان زود میام .
madarkhanomi
25 آبان 92 10:30
ممنون دوست خوبم که سر زدی. من هم ریحانه بهشتی رو تقریبا کامل عمل کردم و دعای فرزند در کتاب صحیفه سجادیه که واقعا فوق العاده هس و کتاب تربیت اسلامی فرزندان و از همه مهم تر نماز اول وقت و نماز شب
مامان آلما
25 آبان 92 17:39
قبول باشه. التماس دعا
مامان
پاسخ
ایشالا خدا قبول کنه ،محتاجیم به دعا
آتنا دختر ناز مامان و بابا
30 آبان 92 21:48
مرسی از این که مارو لینک کردید ولی چون چند روزه درگیر مدرسم اصلا نمیرسم که شمارو لینک کنم
مامان
پاسخ
ایرادی نداره عزیزم
مامانی
1 آذر 92 23:25
قبول باشه عزیزم خدا ان شاالله به حق امام حسین و طفل شیرخوارش همه بچه ها رو صحیح و سالم نگهداره آمین
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم از دعای خوبتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل هیچکس می باشد