محمد جاسمیمحمد جاسمی، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

مثل هیچکس

سرنوشت اعتصاب بعضی از زنان ایرانی

1392/8/20 11:47
نویسنده : مامان
554 بازدید
اشتراک گذاری

سه تا زن انگليسي ، فرانسوي و ایرانی با هم قرار ميزارن كه اعتصاب كنن و ديگه 
كارای خونه رو نكنن تا شوهراشون ادب بشن و بعد از يك هفته نتيجه كارو بهم بگن.

زن فرانسوي گفت:
به شوهرم گفتم كه من ديگه خسته شدم بنابراين نه نظافت منزل، نه آشپزي، نه اتو و نه … 
خلاصه از اينجور كارا ديگه بريدم. خودت يه فكري بكن من كه ديگه نيستم يعني بريدم!
روز بعد خبري نشد ، روز بعدش هم همينطور .
روز سوم اوضاع عوض شد، شوهرم صبحانه را درست كرده بود و اورد تو رختحواب من هم هنوز خواب بودم ، وقتي بيدار شدم رفته بود .

زن انگليسي گفت:
من هم مثل فرانسوي همونا را گفتم و رفتم كنار.
روز اول و دوم خبري نشد ولي روز سوم ديدم شوهرم
ليست خريد و كاملا تهيه كرده بود ، خونه رو تميز كرد و گفت كاري نداري عزيزم منو بوسيد و رفت.

زن ایرانی گفت :
من هم عين شما همونا رو به شوهرم گفتم
اما روز اول چيزي نديدم
روز دوم هم چيزي نديدم
روز سوم هم چيزي نديدم
شكر خدا روز چهارم يه كمي تونستم با چشم چپم ببينم.

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

شیرین مامان شادلین
19 آبان 92 12:14
سلام وایییی من متاسفم


عزیزم تاسف ما دردی رو دوا نمیکنه .
مهدیه مامان النا
19 آبان 92 18:37
سلام عزیزم ممنونم که به ما سر میزنی وبلاگ فوق العاده داری مبارک باشه عزیزم


ممنون عزیزم شما لطف دارین .
م.موحد
19 آبان 92 18:39
سلام یه عالمه کار نمدی دارم برا نینیت بیا ببین دوستان خوبم برای دیدن کارها در وبلاگ : http://namadi.blogfa.com و برای سفارش میتونید از ایمیل و یا از طریق شماره 09122204496 تماس حاصل فرمایید
مهسا
19 آبان 92 20:55




پریسا مامان کیان
19 آبان 92 22:44
به نظر من این مرد ایرانی مال دهه سی و چهل بوده. از اواسط دهه پنجاه به اینور مردا اصلاح شدن. خدارو شکر همسرای ماجزءشون نیستن ولی هستن مردایی که هنوز توی دهه ماقبل تاریخ سیر میکنن.
مهسا
20 آبان 92 0:55
با پریسا موافقم. خدایا شکرت

منم کاملا موافقم.
(زهره)مامان فاطمه
20 آبان 92 11:32
خداروشکر همسرهای ما جز این دسته نیستن ولی واقعا همچین مردهایی وجوددارن من روزی صد هزار بار شکر خدا میکنم .همسرامون اینقدر نازمون رو خریدارن بازم ناشکریم وای به وقتی که اینجور باشن .........
مامان آلما
20 آبان 92 15:25
خدایا بابت زندگی خوبی که بهم دادی شکرت
مامان
پاسخ
مامان آنیتا
20 آبان 92 19:29
وای متاسفم.ولی خدارو شکر به قول بقیه دوستان شوهرای ما از اون دسته نیستن خودشون کمک میکنن
مامان
پاسخ
خداروشکر
مامی آرشیدا
20 آبان 92 23:12
مامان
پاسخ
مامان اهورا(نرگس)
24 آبان 92 11:33
واقعا" متاسفم!!!!!!! من اول که می خوندم با خودم فکر کردم شاید شوهر ایرانی بره یه زن دیگه بگیره!!!!!!!!
مامان
پاسخ
فروش جامع ترین آلبوم خاطرات کودکان و نوزادان
28 آبان 92 12:01
سلام خوبيد--کوچولوتون خيلي نازه ماشااللاه راستي براي کوچولوتون آلبوم خاطرات کودکان گرفتيد فروش جامع ترين آلبوم خاطرات کودکي و نوزادان از مشخصات اين آلبوم منحصر به فرد شما مي توانيدخاطرات کودک دلبند خود را لحظه به لحظه ثبت نماييد از مشخصه هاي اين آلبوم ميتوان به شجره نامه پدر و مادر-محل عکس سونوگرافي-جشن سيسموني و هدايا-محل قرار دادن گواهي ولادت نوزاد-جشن نام گذاري-جدول قيمت ها در زمان تولد کودک--جدول واکسيناسيون کودک-تاريخچه درآمدن دندانها- آلبوم عکس و .... اشاره کرد ابعاد آلبوم30*22سانتي متر-وزن 840گرم- تعداد صفحات 72صفحه خاطرات و 7 صفحه آلبوم عکس با طراحي کاملا جديد ميباشد لطفا جهت کسب اطلاعات بيشتر و مشاهده محصولات ديگر شرکت به تک به سايت www.albomekhaterat.blogfa.com مراجعه بفرماييد www.albomekhaterat.blogfa.com www.albomekhaterat.blogfa.com www.albomekhaterat.blogfa.com 09376636021 تلفن ثبت سفارشات توليد و پخش شورت هاي آموزشي کودک (پوشک اموزشي براي اولين بار در ايران شورت آموزشي کودک چيست؟ )) هرگاه بخواهيد به کودک آموزش دهيد موقع دستشويي به شما اطلاع دهد مي توان از اين پوشکهاي آموزشي استفاده کرد از مزاياي اين پوشک اين است که اگر کودک دستشوي خود را اعلام نکرد به هيچ عنوان نم پس نمي دهد و همچنين قابل شستشو و استفاده مجدد است يکي از روشهاي اموزش کودک عکسهاي روي پوشک وقتي کودک ادرار ميکنه کم کم محو ميشه و مادر مي تواند بگه به کودکش که ببين ...اين عکس دوستاته ...اسمشون چيه و ... بعد بگه که دوستات دوست ندارند تو توي اين شورته جيش کني اگه جيش کني کم کم ميروند . تو که دوست نداري دوستات بروند جاي ديگه ...دوست داري؟ من فکر ميکنم که خيلي راحت مي توني بچه را از پوشک پوشيدن با کمک اين پوشکها معاف کنيم فروش به صورت کلي و جزعي و ارسال رايگان به تمام نقاط کشور تلفن مرکز پخش 09376636021
مامان علی کوچولو
3 آذر 92 8:41
سلام مدتیه ازت بی خبرم امیدوارم خوب خوب باشی من نمیدونم این وبلاگ محمده یا مال خودته
مامان
پاسخ
قربونت ترکیبیه مال هر دومونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل هیچکس می باشد