محمد جاسمیمحمد جاسمی، تا این لحظه: 18 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
مرسانا مرسانا ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

مثل هیچکس

امروز مدارس استان ایلام تعطیل اعلام شد .

1392/9/2 11:49
نویسنده : مامان
1,198 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز از ساعت 10 ونیم به بعد صبح چندین بار پس لرزه هایی در ایوان حساس شد که مرکز اون زلزله خانقین در کشور عراق بود که در استان ایلام وکرمانشاه قابل احساس بود وبزرگی اون 5.6دهم ریشتر اعلام شد ،دیروز اکثر مردم  وستاد بحران استان  در حالت آماده باش بودن بجز ما چون به نظرم تا عمر آدم تموم نشه هیچ چیزی وهیچ کس نمیتونه موثر باشه (البته تا حدی از ایمن بودن خونمون  هم خیالمون راحت بود )خلاصه مدارس ایلام هم باز از فرصت استفاده کردن وطبق معمول که به هر بهانه ای مدارس رو تعطیل میکنن یه بار به خاطر گردو غبار بار دیگه بارندگی رو بهونه میکنن والان زلزله نیومده رو ، حالا سیستم آموزشی کشور چی با خودش فکر کرده خدا میدونه با وجودی که به گفته مرکز زلزله نگار ،استان ایلام روی گسل زلزله قرار نداره .محمدم دیروز که تا حالا زلزله ندیده بود وقتی اولین بار خونه تکون خورد فکر کرد خودش حالش بدشده حالا چطوری به این نتیجه رسیده بود نمیدونم والا ،وقتی که فهمید موضوع از چه قراره دیگه تحت هیچ شرایطی حاضر نشد روی تخت خودش بخوابه  .خدارو شکر که بخیر گذشت وخسارتی هم وارد نشد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (56)

مهرنوش مامان مهزیار
2 آذر 92 10:05
سلام عزیزم. منم دیشب تو اهواز زلزله رو احساس کردم اما شب ساعت 21:50 دقیقه به بعد بیشتر احساس کردم و روی تخت خوابیده بودم تکون خوردم. انشاا... که همه چیز ختم به خیر بشه عزیزم. اهواز هم بعلت بارندگی که بارونی هم نبود 2 رو ز مدارس تعطیل کردند.
مامان
پاسخ
عزیزم خدا رو شکر به خیر گذشت بله اینجا هم زیاد مدارس رو بیخودی تعطیل میکنن اینم نظام آموزشی کشورماست دیگه نمیشه کاریش کرد .
مامان ویانا
2 آذر 92 10:27
سلام خوب هستید ؟ توی خبر خوندم دوباره تا چند روز زلزه ادامه خواهد داشت ؟ انشاء اله هیچ اتفاقی نیافتد ؟
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا که هیچ خونواده ای داغدار نشه .
مائده
2 آذر 92 12:29
سلام عسیسم ایشالله بلا همیشه ازتون دور باشه خوشحالم که هیچ خسارتی وارد نشده
مامان
پاسخ
ممنونم خانم گل،بادمجون بم افت نداره
زهره(مامان فاطمه)
2 آذر 92 13:55
سلام عزیز دلم .ایشااله خدا از همتون محافظت میکنه
مامان
پاسخ
خدا شما رو هم برامون حفظ کنه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 آذر 92 13:59
خدا و رو شکر که به خیر گذشت الهی بلا دور باشهاین مدارس و که دیگه نگو دنبال یه بهونه میگردن تا تعطیل کنن
مامان
پاسخ
واقعا همینطوره
مهسا
2 آذر 92 15:03
ایشالله به خیر بگذره و دیگه تو کشورمون از این جور اتفاقات بد نیفته بابت تعطیلی مدارس که گفتید آموزش و پرورش مجبوره تعطیل کنه چون یه سری اتفاقات می افته که چون درست اطلاع رسانی نمیشه مردم بی خبرند مثلاً در اثر بارندگی پارسال وآب گرفتگی خیابونا یه دانش آموز ابتدایی توی چاه فاضلاب افتاده بود و فوت شد با افزایش گرد و غبار و آلودگی هوا نیز بعضی از دانش آموزانی که آلرژی و آسم دارند به شدت دچار مشکل می شوند و خود والدین نباید در چنین شرایطی فرزندان دلبند خودشون رو به مدرسه بفرستند چون گاهی اوقات به آلرژی ختم نمی شود و بیماری های وخیم دیگری در پی دارند دستور تعطیلی نیز با فرماندار شهر و با صلاحدید مدیر کل آموزش و پرورش استان صورت می گیرد و دستور وزارتی است که مدارس باید در شرایط خاص تعطیل شوند بیشترین فشاری که با تعطیلات غیر مترقبه این چنینی ایجاد می شود بر دوش معلم است که باید بر اساس بودجه بندی سالیانه تدریسش را داشته باشد چون مرتباً ما بازدیدهای ناحیه ای و سازمانی و وزارتی داریم و عملکرد دبیران و معلمان مورد ارزیابی قرار می گیرد پس خود آموزش و پرورش خیلی بیشتر نگران این تعطیلی هاست و ما مرتباً در جلساتمان تاًکید می کنیم از تعطیلات غیر ضروری خودداری شود
مامان
پاسخ
ممنون که اینهمه وقت گذاشتید وکامنت به این خوبی به یادگار گذاشتید .
مامان محمدحسین
2 آذر 92 15:09
من که خودم بچه بودم کیف میکردم تعطیله.... ولی از شانس بدمون یزد مرکز ایرانه و از همه بلاهای طبیعی به دور!!! بذار پسرت خوش باشه....
مامان
پاسخ
چی بگم والا چاره ای جز موافقت نداریم .
مامان آنیتا
2 آذر 92 15:19
خدارو شکر که صحیح و سالمید انشاالله که همیشه دور از بلاها باشید
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا همه در امان باشن .
زری
2 آذر 92 15:36
سلام عزیزم منم ایلامم البته ایلامی نیستم ساکنم . دیشب ما هم زلزله رو تجربه کردیم ولی راستش به نظرم خوب بود که مدارس تعطیل شد والا من اگه یه بچه مدرسه ای داشتم اگه تعطیل هم نمیشد خودم نمیفرستادمش واسه اینکه به مدارس اطمینانی نیست و به نظرم خوبه که تو گرد و غبار هم تعطیل بشه نمیدونم شما چرا مخالفید
مامان
پاسخ
عزیزم خوشحالم که با شما آشنا شدم من مخالف تعطیلی های به جا نیستم ولی بارها تعطیل اعلام شده دریغ از یه ذره گردوغبار یا بارش ،ولی بعضی وقتها که لازم بوده مدارس تعطیل نبوده وما خودمون مجبور بودیم تعطیلشون کنیم مشکل اصلی من اینه .
مامان آلما
2 آذر 92 16:17
خدا رو شکر به خیر گذشته. من از زلزله خیلی میترسم
مامان
پاسخ
واقعا خدا رو شکرکه به خیر گذشت وخسارتی وارد نکرد ،چون معلوم نبود چندین خانواده بی خانمان بشن .
شيرين مامان شادلين
2 آذر 92 16:56
خدا رو شكر به خير گذشته
مامان
پاسخ
ممنون دوست خوبم .
پریسا مامان کیان
2 آذر 92 17:40
سلام. خوبین مامانی؟ محمد جونمون خوبه؟ انشالله که هر چه زودتر جو آروم بشه و محمد هم برگرده به مدرسه اش. ولی در هر صورت باز هم خیلی مواظب باشین.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم همه خوبیم .منم امیدوارم که جو آروم بشه .
مامان آرتا و آرتین
2 آذر 92 18:28
دوست جونم من لینکتون کردم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف دارین .
مامان پارسا و پرهام
2 آذر 92 19:21
خدارو شکر که بخیر گذشت و اتفاقی نیفتاده براتون ایشالا برای هیچکس هیچ اتفاقی نیفته چون زمستونه و آوارگی و بی خانمانی واقعا سخته خدا خودش ختم به خیر بکنه
مامان
پاسخ
واقعا باید خدارو شکر کنیم بابت لطفی که بهمون کرده والا معلوم نبود توی این سرما چی به سر بچه هامون میومد .
مامان لنا
2 آذر 92 20:03
خدا رو شکر عزیزم یه خیر گذاشته. مواظب محمد عزیزم بشین.خاله قربونشون.
مامان
پاسخ
ممنون از لطفتون عزیزم
مامان دنی جون
2 آذر 92 21:59
وای خدای من خبر زلزله رو تو اخبار شنیدم الهی به خیر بگذره ولی بچه ها از این فرصتها که تعطیل میشن خیلی خوشحال هستن
مامان
پاسخ
حالا هر روز محمد منتظر زلزله هست فقط برای تغطیلی مدارسقربونت برم شما که آدرس درستی نزاشتید تا رمز رو براتون بفرستم خیلی گشتم ولی متاسفانه پیداتون نکردم .
مهسا
3 آذر 92 0:11
من الان فهمیدم زلزله شده. عزیزم خدا رو شکر که چیز خاصی نبوده.
مامان
پاسخ
ممنون ،بله خدا رو شکر چیز مهمی نبود .
مامان معین
3 آذر 92 9:13
خدا رو شکر به خیر گذشته این روزها زلزله دست از سرمون بر نمی داره چند روز پیش تو اردبیل هم زلزله احساس شده بود البته من تو ماشین بودن متوجه نشدم
مامان
پاسخ
اینجا دیشب بازم زلزله اومد اونم ساعت 3 نیمه شب ولی خداروشکر بازم خسارتی وارد نکرد فقط همه رو از خواب بیدار کرد .
مامان معین
3 آذر 92 10:48
قطع شد چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
ولی من فکر کردم همکارتون اومده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
madarkhanomi
3 آذر 92 11:37
خب خدارو شکر که اتفاقی نیوفتاده.انشاله که واسه هیچکس نیوفته مواظب خودت باش
مامان
پاسخ
منون عزیزم شما هم مراقب خودتون وکوچولوتون باشید
(زهره)مامان فاطمه
3 آذر 92 11:59
مامانی نتونستم بیام گپ ببخش سرم خیلی شلوغه ببخش گلم
مامان
پاسخ
عزیزم اگه نبخشیم چیکار کنیم قربونت برو به کارات برس
مامان ایمان جون
3 آذر 92 12:07
سلام عزیزم,ماشالا به گل پسر نازت اگه دوست داشتی به وبلاگ ما هم سر بزن , پسرامون تقریبا تو یه سنن میتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم خدا ایمان جون رو برای شما حفظ کنه چشم حتما میام
مامان امیرناز
3 آذر 92 12:20
سلام گلم مرسی که پیشمون اومدی ایشالا دیگه زلزله نیاد و گل پسری نتزسه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا هیچ جایی زلزله نیاد ودل بچه های کوچیک هیچوقت نلرزه
مامان پریسا
3 آذر 92 15:42
سلام خوبید؟ ایشالله همیشه به خیر بگذره. از وبلاگ دوستان به اینجا رسیدم. ماشالله به گل پسر قند عسل
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف کردید به دیدن ما اومدید کم لطفی از ما بوده تا حالا باشما آشنا نشدیم .
مامان پریسا
3 آذر 92 16:05
خواهش میکنم گلم. وای فکر نمیکردم انلاین باشید . ممنون از حضورتون. ایشالله از این به بعد بیشتر بهتون سر مسزنم. راستی اگر میشه خصوصیتونو چک کنید
مامان
پاسخ
ممنون از حضورتون
مامان امیرحسین
3 آذر 92 16:09
وااای زلزله. خدا را شکر که اتفاقی نیافتاده ولی فکرش هم بده. بچه ها هم برای خودشون تعطیل بودن و کلی شادی کردن.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم دیگه بچه ها هی منتظر زلزله هستن تا مدارسشون تعطیل بشه ولی از عواقبش خبر ندارن .
مامان آلما
3 آذر 92 17:45
سلام. بیا که پست جدید دارم
مامان
پاسخ
چشم حتما
مامان شاران
3 آذر 92 18:29
خدارو شکر نگرانت بودم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم چیز مهمی نبود
دایی نی نی ها
3 آذر 92 23:17
با عرض سلام و تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون میخواستم بگم بنده آلبوم عکس سبحان رو درس کردم اگه دوس دارین برا شما هم درس کنم صحفه ورودی وبلاگ درس میکنم فقط با تومن هزینه هم بعد از تحویل سفارش گرقته میشه بصورت کارت شارژ اگه دوس داشتن در خدمتم از یک ماهگی تا الان عکس میدن تا ما به ترتیب درس کنیم برای ثبت سفارش یا در بخش نظرات وبلاگ ما بگین یا با شماره ما تماس بگیرید 09396599515
باران
4 آذر 92 9:09
خصوصی
مامان
پاسخ
عزیزم تو که چیزی نفرستادی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(زهره)مامان فاطمه
4 آذر 92 9:25
کجاییییی مامانیییییییی
مامان
پاسخ
هستم خانمی
farideh
4 آذر 92 11:27
سلام عزیزم من اسم وب دخترم را عوض کردم اسمش اوای خوش زندگی من شما را لینک کردم
مامان
پاسخ
آخه قربونت برم شما که آدرس نزاشتید ما چه جوری بیایم پیشتون
(زهره)مامان فاطمه
4 آذر 92 14:30
بازم آفی برام بیا تو نی نی
مامان
پاسخ
جدی جدی اف بودم اشتباه نکردی
مامان اهورا(نرگس)
4 آذر 92 17:17
وای ...خیلی مواظب خودتون باشید.نگران تون شدم!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم .ما خوبیم
مامان الین کوچولو
4 آذر 92 19:50
lمحمد جان،می تونم احساست رو نسبت به زلزله بفهمم اخه الین منم تو زلزله اهر ترسیده بود انشاا.. هیچ اتفاقی نمی افته مواظب خودت باش
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم از همدردیتون ،بچه ها همیشه از چیزیایی که تا حالا تجربه نکردن میترسسن ولی الان دیگه نمیترسه ومنتظر تعطیلی مدرسه شونه .
مامانی
5 آذر 92 1:12
خدا رو شکر که به خیر گذشته بلا دور باشه انشاالله
مامان
پاسخ
منون ولی هنوزم تموم نشده.
(زهره)مامان فاطمه
5 آذر 92 11:48
بیااااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
الان میام جیگر طلا
باران
5 آذر 92 11:48
مامان
پاسخ
مادر فاطمه
5 آذر 92 16:10
عزیزم من ایلامی ام ولی تهران زندگی میکنم ازدواج کردم اومدم تهران خوشحال میشم به ما سر بزنید
مامان
پاسخ
قربونت برم معلومه که میام بهت سر میزنم
باران
5 آذر 92 16:54
آف شدی ؟من دیگه بایدبرم/سوتفاهم نشه ها من جواب دادم اما تو آف شدی بای
مامان
پاسخ
خدا بگم چیکارت کنه من همون اولشم اف نشون داده توجه نکردی
مادر فاطمه
5 آذر 92 19:47
ممنون که جواب دادید من زیاد بلد نیستم چطور بیام نی نی گپ کی چه ساعتی میشه برام توضیح بدید
مامان
پاسخ
چشم عزیزم حمتما میام وبتون براتون کامل توضیح میدم .
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
6 آذر 92 9:30
سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدید گلم خدا پسر نازتون رو هم براتون حفظ کنه انشالله همیشه سلامت باشه عزیزم
مامان
پاسخ
فدات شم کاش یه ادرس میزاشتی تا بازم بتونم بیام پیشتون آخه من گذری اومدم وبتون رو دیدم .
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
6 آذر 92 9:36
http://minamosavi.niniweblog.com/ من شما رو لینک کردم دوستم
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف دارین ماهم شما رو لینک میکنیم از اشنایتون خوشبختم ایشالا بتونیم دوستای خوبی باشیم .
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
6 آذر 92 9:39
همچنین عزیزم انشالله
مامان
پاسخ
قربونت برم که مثل خودم ان هستی
(زهره)مامان فاطمه
6 آذر 92 9:59
چقدر تو کامنتت تند بودی واقعا ناراحتی یا شوخی میکردی
مامان
پاسخ
مامان معین
6 آذر 92 10:45
سلام . آجی گل من نیستی کجا رفتی خبری از شما نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
عزیزم همینجام میدونم سرت شلوغه نخواستم مزاحمت بشم
هدیه
6 آذر 92 10:59
مامان
پاسخ
هدیه
6 آذر 92 11:01
شلاااام خوفی دیلوز فکرکلدم لفتی منم حواسم نبود که خودم اف کردم خخخخخخخخخ منم رفتم یه کفش خوشمل بخرم راستی رفتم دکتر تغذیه میخوام باربی بشم
مامان
پاسخ
باز ازون کفشا خانمی ،لاغری برنامه جدیدته
مامان شایان و پرنیا
6 آذر 92 12:31
سلام عزیزم ممنون عروسکه لطفت خوب برای هر مادری طبعا بچه ش زیباست عزیزم .بحث اعتماد به نفس نیست بحث عشقه . پسر کوچولوی شما هم ماشالله خیلی خوشگله بزرگ بشه میتونه مدل بشه ببوسش راستی منظورتون رو نفهمیدم اسمم رو کجا دیدی؟
مامان
پاسخ
بله صد در صد هر بچه ای برای خونوادش زیباست .اسمتون رو توی لیست انلاین دیدم وخوشحال شدم با هاتون آشنا شدم .
(زهره)مامان فاطمه
6 آذر 92 13:59
بیااااااااااااااااا
مامان
پاسخ
باید برم بیرون شرمندم باید برم ببخشید فردا صبح زود میام
مادر فاطمه
6 آذر 92 14:52
سلام ممنون عزیزم یادم دادی انجام دادم راستی ماشالا پسر خیلی خوشگلی دارین خدا حفظش کنه اسپند دود کنید
مامان
پاسخ
خدا رو شکر یاد گرفتید خوشحال شدم .چشماتون خوشکل میبینه خانمی .
ارلا
6 آذر 92 20:55
ببخشیدمن منظور بدی نداشتم گلم ببخشیدواااااااااااااقعا معذرت میخوام گلکم
مامان
پاسخ
verde
9 آذر 92 0:20
سلام . ایشالا که سالم و سلامت باشین و دیگه همچین اتفاقایی نیوفته و کسی هم اسیبی نبینه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم ،ایشالا شما هم هر جا هستید شاد وسلامت باشید .
معصومه
11 آذر 92 18:44
عزیزم قربونت برم ممنونم ازت بخاطر سر زدن به من و دلداذیت ممنون خدا پسرت رو حفظ کنه
مامان
پاسخ
عزیزم ایشالا به زودی باخبر نی نی دارشدنت بیای پیشمون
ستارگان آسمان من
12 آذر 92 0:53
مامان
پاسخ
مریم
13 آذر 92 22:32
_____________**___**_________*** * _____________**___**_______**___ **** _____________**__**_______*___** ___** ______________**__*______*__**__ ***__** _______________**__*____*__**___ __**__* ________________**_**__**_**____ ____** ________________**___**__** _______________*___________* ______________*_____________* _____________*____۰_____۰____* _____________*_______@_______* _____________*_______________* _______________*_____v_____* ______________MMMM______* ______________MMMMM__MMMM ____________*MMMMMMMMMMMMM _________*___MMMM_M_MMMMMM _______*______MM__M_M__MMM ______*__________MM_MM_* _____*__________MMM_MMM_* _____*_________MMMM__MM_* ____*__________MMM___MMM* ____*___________________* ____*___________________* ___*____________________* ___*____________________* ___*_______________*_*__* _*________________*__*__* *________________*___*__* *__________________*__*__* _*_________________*_*___* ____*_______________*_*___* ممنون ک ب ما سر زدین
مامان
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل هیچکس می باشد